sobota, 27 lutego 2016

Zwykła lecz niesamowita !

elo melo 320 !

Witajcie ludziska ! Kurcze tyle mega pozytywnych komentarzy i 13 wyświetleń pod wczorajszym postem,wiem może dla was to jest mało ,ale mi to sprawiło wielką radość na myśl , że już 13 osób mnie czyta mam taką cichą nadzieje , że z czasem przybędzie was więcej :D!.

Ten post będzie przeznaczony mojej pasji , jak już wiecie interesuję się koszykówką , bardzo lubię w nią grać jednakże nie mam na nią czasu , a tak nie powinno być trzeba się zaangażować w to co się kocha i nie patrzeć na innych .... W końcu to nasze życie i nikt nie ma prawa nim decydować prócz nas rzecz jasna :D , a więc wracając do tematu miałam wypadek gdy grałam w koszykówkę upadłam i silnie uderzyłam w kolano skończyło to się gipsem i dwu tygodniową przerwą w szkole , szczęście w nieszczęściu . Po dość długim zwolnieniu lekarskim z w-f'u powróciłam do swojego żywiołu nie wiecie jak moje ciało było zadowolone , że znów mogę poruszać się po boisku. Rzecz jasna gram w koszykówkę ale niestety tylko na wf.Ale pamiętajcie pasja to nasza cząsteczka życia bez której nie jesteśmy w pełni spełnieni.Drugą moją pasją jest oczywiście pisanie , piszę od czwartej klasy czy to wierszyki , czy jakieś fragmenty piosenek , a teraz zaczęłam prowadzić bloga i jestem mega zadowolona , że się skusiłam na to . 

Na zakończenie mam do was prośbę , piszcie w komentarzach albo na moją pocztę pomysły na posty następny zrobię właśnie na waszą prośbę , także czekam i życzę wam miłego słonecznego dnia :D.

Siema !.
obraz:temyśli.pl

8 komentarzy:

  1. A ja przeciwnie, nie cierpię koszykówki, wolę siatkówkę (problem klasowego krasnoludka). Ale tak jak ty, uwielbiam pisać różne cudaki w zeszytach. Ostatnio piszę wiersze, już dwa z nich wstawiłam na bloga. Czasami piszę opowiadania, takie fragmenty do mojej "kiedyś tam w przyszłości napisanej książki".
    Myślę, że mogłabyś napisać następnego posta
    -o swoich wierszykach
    - o rzeczach, które ubierasz na co dzień,
    - o książkach, które polecasz,
    - DIY (zrób to sam) np. ozdobę na ścianę
    - poradnik pozytywnego myślenia,
    - co sądzisz o... (np. wiośnie, przyjaźni, szkole)
    - pomysłów jest dużo ;)
    Mam nadzieję, że pomogłam. Pozdrawiam

    ksiezycowegdybanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O no to wspaniale jak lubisz siatkówkę :D nie martw się jeszcze wszystkich przerośniesz :) O no ciekawe pomysły , któryś z nich pojawi się jutro na blogu :) dziękuję za pomysły i również pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam piłkę ręczną, ale nie mogę spełniać się w tej pasji... Czekam na kolejny post :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to fajnie , że jest coś co lubisz :D możesz mi jeśli chcesz napisać na pocztę dlaczego nie możesz się w niej spełniać ;( Kasiulaaaa77@wp.pl

      Odwiedzę twój blog i zaobserwuję obowiązkowo :) również serdecznie pozdrawiam :) ps: post już jutro się pojawi :)

      Usuń
  4. Życzę Ci jeszcze większych sukcesów na blogu ;) I spełniaj się w swoim hobby czyli koszykówce ;D Zapraszam do polubienia mojego --> Fanpage

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jejku dziękuję bardzo :D ! wpadnę na pewno :)

      Usuń
  5. Życzę Ci mnóstwo sukcesów na blogu. I realizuj swoje hobby!
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń