piątek, 26 lutego 2016

Wprowadzenie :)

elo melo 320 Siema !

Witam was na blogu pt: "Szara rzeczywistość" na początku coś o mnie. Mam na imię Kasia i w tym roku będę obchodzić 15 urodziny.Bardzo lubię grać w koszykówkę i tenisa stołowego. Jestem dość wysoką osobą myślę , że raczej szczupłą , mam niebieskie oczy i blond włosy.Bardzo lubię również naturę :)

A teraz coś o blogu:
Blog stworzyłam z myślą o tym , że komuś spodobają się moje przemyślenia , a skoro już o tym mowa blog również będzie miał charakter codzienny jak sama nazwa mojego bloga wskazuje "Szara Rzeczywistość" będę starała się opisać wam ciekawe wydarzenia z mojego życia , czasami również będę wstawiała zdjęcia i robiła posty jakie wy będziecie chcieć.Miło mi będzie jeśli ktoś będzie chciał czytać to co wyrażę właśnie tu :). Z czasem gdy już się tu zaklimatyzuję , to zamierzam również założyć słynnego snapchata dla widzów i zorganizować również spotkania ale to wszystko z czasem . Z chęcią posłucham waszych rad dotyczących posta oczywiście będę się starać pisać ciekawie i bez błędów . Dziękuję za uwagę i życzę wam miłego czytania :) Trzymajcie się ciepło CZEŚĆ ! .

Adres : Kasiulaaaa77@wp.pl




7 komentarzy:

  1. Hej! Spodobał nam się wstęp, powodzenia w dalszym blogowaniu :*
    Dodałysmy Cię do kręgów ♥
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałybyśmy Cię dodać, ale niestety nie widzimy takiej opcji :( :*

      Usuń
    2. Dobrze , nic się nie stało chociaż wielka szkoda :(

      Usuń
  2. Witaj w blogosferze !
    Powodzenia w blogowaniu :*
    Co powiesz na obs za obs ?- zacznij a ja się zrewanżuję
    Zapraszam również na konkurs na moim blogu który sama organizuję


    magicworldprincesscarmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Cześć !
      Dziękuję bardzo :D , mam nadzieje , że mi się uda :) obserwuję ! myślę , że ty również mnie zaobserwujesz :)

      Usuń
  3. Świetny post ❤❤

    OdpowiedzUsuń