niedziela, 28 lutego 2016

Roczek kuzynka !

elo melo 320 !

Cześć i czołem kochani :D na dzisiejszym poście pojawi się opis dzisiejszego dnia oraz kreacja którą zakładam na roczek mojego kuzynka :D mam nadzieję , że się spodoba :)

Wstałam rano koło 9:30 , oczywiście przejrzałam bloga , facebooka , instagrama ,snapa . Zjadłam śniadanie , umyłam się i zaraz zaczęłam szykować mój dzisiejszy strój i porobiłam zdjęcia . Do kościoła mamy na 15 więc jeszcze trochę czasu mamy gdyż jest dopiero 12 :).Będzie dość dużo kuzynów i kuzynek mają poniżej 4 lat więc oczywiście kto się będzie nimi zajmował :D ja ! Supi ....Ale kocham dzieci więc dla mnie to sama przyjemność , powrót będzie pewnie koło 20 ... Do szkoły już muszę iść koniec ferii masakra :( No ale spotkam się z przyjaciółmi to mnie jedynie cieszy ;) . Wracając do roczku zamierzam ubrać białą koszulę z kołnierzykiem :) granatową spódniczkę , srebrny naszyjnik oraz kolczyki, buty kozaczki brązowe . Co do twarzy włosy wyprostuję , pomaluję rzęsy , lekki puder nałożę na twarz no i makijaż gotowy. Mam nadzieję ,że się nie obrazicie , ale nie wstawię zdjęć jak już będę pomalowana i włosy będę miała zrobione sami wiecie do 15 jeszcze sporo czasu a zależy mi żeby post jeszcze dziś na blogu się znalazł , a gdy przyjadę do domu już nic mi się nie będzie chciało , ale za to następny post już będzie z moimi zdjęciami :D
jakość zdjęć może nie jest powalająca ale coś widać :)
Dzięki za uwagę no i do zobaczenia trzymajcie się CZEŚĆ!






Koszula - sinsay (niestety nie ma już jej w sklepie)
Spódniczka-cropp(niestety nie ma już jej w sklepie)
Naszyjnik i kolczyki - apart 



18 komentarzy:

  1. Ładna stylizacja :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna koszula,szkoda że nie da już się jej kupić :/
    zapraszam do siebie: http://sweet-life-maggie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. spoko stylówka!

    zapraszam na mojego bloga, diety/zmiana/lifestyle!
    http://enciay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego dla malucha :)
    outfit świetny, super spódniczka :)
    Co powiesz na wspólną obserwację, zacznij jeśli jestes na tak :*
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ,
    liikeeme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ! :D na jasne , już obserwuję :)

      Usuń
  5. uwielbiam koszule, a tym bardziej białe, bo do wszystkiego :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :* www.milordka.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kocham koszulę :3 , Również pozdrawiam wpadnę na pewno :)

      Usuń
  6. Jak dobrze, że nie mam żadnych dzieci w rodzinie :)
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieci to sama frajda , przynajmniej mam co robić :3 Wpadnę na pewno :)

      Usuń
  7. Śliczna stylizacja:) Mega koszula!
    obserwujemy?:)

    http://mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna stylizacja! Nie w moim stylu ale bardzo ładnie wyglądasz :)
    Obserwujemy?
    Daj zanc u mnie :) http://princess966.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń