piątek, 29 kwietnia 2016

Metoda rowerkowa ! zapowiedz konkursu !

                                                          Elo melo320 !
Witam was bardzo serdecznie na już 5 poście ! pod ostatnim było niestety tylko 8 wyświetleń , ale zawsze to coś . Dzisiejszy post o moim trybie jeżdżenia na rowerze mianowicie prawie codziennie (wiadomo , że gdy pada i mocno wieje to nie będę jechać bo to by była dosłownie masakra xdd) wracając do tematu robię zawsze tak od mojego domu jadę na cmentarz (lubię czasami przebywać z moimi bliskimi , którzy już niestety odeszli ...) następnie jadę na moje ulubione miejsce zdjęcie wstawię wam na dole ,no i wracam okrężną drogą do domu zawsze zrobię tak gdzieś z 2 km , nie mówiąc o bieganiu , ale to już w następnym poście , dlatego gorąco polecam metodę rowerkową jest świetna jeśli chodzi o wyrobienie nóg i spalenie zbędnych tłuszczy których nabyjemy podczas dnia . Ja dziś zrobiłam chyba 7 km ... i jestem wykończona , teraz leżę i piszę właśnie te moje ostatnie tchnienia jakie mi do głowy przyjdą . Nasz post dobiega końca niestety (albo stety xdd ) jak już mówiłam jeśli pod tym postem będzie chociaż 15 wyświetleń zrobię dla was konkurs ! wyjeżdżam na dwa tygodnie do Łeby ze szkołą , więc będzie właśnie nagroda z ŁEBY ! więc warto szczegóły konkursu już w niedziele ! CZEKAM NA TE WYŚWIETLENIA Z NIECIERPLIWOŚCIĄ I GORĄCO WAS POZDRAWIAM !

ELO MELO320 !







14 komentarzy:

  1. świetne!:D
    obserwujemy?:)

    http://mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Metoda rowerkowa... ja codziennie robię 6-7 km bo muszę dojechać na przystanek ;c
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja codziennie praktycznie jeżdżę rowerem :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam jeździć na rowerze:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej świetny post ☺
    Dodawaj więcej postów , a będziesz świetna ! ☺ już jesteś !
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo , Dziękuję bardzo ! :D
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Ojj mnie kiedys chłopak próbował do niego przekonać ale nie przepadam za rowerem :/

    Zapraszam do siebie ;) -> nowy post!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rower to najlepsza rzecz na świecie ! polecam :D!

      Usuń
  7. Ja bardzo lubię jeździć na rowerze :D
    princess966.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń